Anna Westergren -

Café Cappuccino - dag 2

2008-11-25 22:26:04
Denna dag var toppen!
Det var som sakt lönedag idag, och folk strömmade på som bara den. Det var ett lagomt stressig miljö, alltså inget står stilla, man har alltid något att göra! Men tur som var fick jag tur med en te-paus.
Som jag sa igår höll jag mig mest vid disken, men idag var det en mix av allting. Servering, kaffemarskinen, disken m.m. Tyvärr kommer jag inte få stå i kassan, då det är 18-årsgräns... Men jag deppar inte för det!

I sinom tid var ordet, och det vart idag. Precis som jag sa igår så ville jag gärna sköta kaffemarskinen, och idag hade jag en tid framför den. Glad, glad, glad, är jag eftersom det var de jag mest sett fram emot, och allt gick jätte bra!

Bara efter 2 dagar känns det som om jag varit där i flera veckor. Till en börjar kändes det som om de här 5 dagarna skulle bli dötråkiga. Men detta har varit min bästa praktik, där har jag lärt mig mest!

Nu ska jag förbereda mig för sängen, klockan 8 galer tuppen!
take care

Kommentarer
Postat av: Narcisse

du har iallafall saker att göra jag håller på att somna av uttråkan...:D

2008-11-26 @ 17:15:20
URL: http://rosennarcisse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0