Anna Westergren -

Stranger

2012-10-02 23:17:04
Lite saker jag just nu har ett extra öga på.
Har det gått två veckor? Men nu är jag back on track, eller ja det är väl något jag strävar efter. 
Förra veckan, måndag om det ska vara exakt, opererade jag bort mina halsmandlar och sedan dess har jag sovit sovit och sovit lite mer. Har haft en vecka fylld med alvedon och en massor av vatten, vilket var det enda jag fick ner vissa dagar. Men nu är såren så gott som läkta och jag är super nöjd med resultatet. Kan egentligen inte säga riktigt än vad jag tycker eftersom halsen är fortfarande en aning svullen. I alla fall hoppas jag att detta kommer att leda till mindre problem vilket var konstant förkyldning och halsfluss. 
 
Nu har jag legat till sängs alldeles för länge och är sugen på att komma upp och röra på mig. Shoppingsugen har jag blivit också så kanske något av dessa plagg får komma med hem snart! 

Kommentarer
Postat av: evelina

Fan vad snygga, var är de skorna från????:) alltså de platta utan klack

Svar: Topshop!
AnnaKW

2012-10-02 @ 23:53:35
Postat av: sara

hahaha ja visst är den!! :D underbara goa tider <3

2012-11-05 @ 11:14:05
URL: http://sshm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0