Anna Westergren -

Italy, 7 days

2012-06-04 08:10:39
En vecka återstår innan det bär av till Italien för 3 veckors praktik. Är så otroligt pepp, speciellt nu när vädret här i sverige katastrof, vill till solen och värmen! Denna vecka är det inte bara studentvecka för många av mina vänner och även jag som ska uppvakta dom är helt uppbokad, men ska även hinna med förberedelserna inför resan! Får lite innan-jag-åkte-till-usa känsla i magen, även om denna gång är bara i 3 veckor och inte 10 månader! Förhoppningsvis finns det internet där att få tag på, annars får ni se allt när jag kommer hem. Har dessutom precis kommit in i andra månaden av mitt årsprojekt med att filma en sekund varje dag, allt går suveränt och jag har hittills fått med mig alla dagar sen första maj. Kommer att bli kul sen att se när den är klar! Så det får jag inte glömma bort när jag är i Italien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0