Anna Westergren -

Fly away

2012-01-17 17:39:38
Att byta header lite om vart annat, är ett tics jag nyligen har fått. Så väntar er inte att den här stannar för gott. Hoppas bara att det går över snart i alla fall. Ni kanske har någon åsikt kring headern? Öppen för förslag

Även om vintern här i Sverige har varit väldigt mild år, med ytterst lite snö, så är det fortfarande mörkt under flera månaders tid. Till och med mörkare än någonsin utan alla den snö vi annars brukar ha. Just därför är jag i starkt behov av att åka bort, långt bort till något varmt och till något lite mer uppskattande...
Tur nog går vi mot ljusare tider!

Idag har jag varit obeskrivligt trött, vilket jag inte är så förvånad över. Varje morgon vaknar man upp helt utmattad med fortfarande 7 timmars sömn bakom mig. Ge mig sommar och sol..
Tisdag, vilket betyder övningskörning till stallet, vilket alltid är lika skrämmande. Se upp där ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0