Anna Westergren -

Inspiration - vita jeans

2012-04-02 23:08:35
Inspiration till sommaren med bruna ben och korallrosa nagellack. Enkla, vanliga vita jeans har jag tänkt köpa länge nu, och nu kanske jag blir tvungen att köpa mig två par. Det var svårt att hitta jeans som var fixade och klara för att användas. Hittade ett par på Gina Tricot (bilden till höger), men med ett antal oönskade nitar kring ficköppingen som tyvärr förstörde byxorna lite. Ser inte fel ut, men inte vad jag letar efter. Kanske får jag helt enkelt köpa mig ett par och pyssla ihop något själv. However så letar jag efter jeans i alla dess färger och mönster, och inte bara basic blå och svarta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0