Anna Westergren -

Trodde jag hade tid över..

2011-11-26 13:28:43
Ledsen att säga att svaren på frågestunden måste vänta lite. Jag är väldigt stressad idag med en massa planer men trodde att jag skulle ha lite tid över mitt i allt. Men jag har ett alternativ.
Jag kan svara på ungefär hälften idag genom text och sedan någon dag ta resten via ett videoinlägg, eller så kör vi bara alla frågor på samma gång någon annan gång då jag har mer tid? Men då blir videon längre och kanske långtråkig. Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

kör alla frågor på en gång i ett videoinlägg :)

2011-11-26 @ 18:34:31
Postat av: Alice

Kanske dags att lägga ner bloggen när du ändå inte hinner med den...........

2011-12-04 @ 14:22:04
Postat av: emelia utbytesstudent i USA

beratta om boken!!!!!! jag sjalv vill bi forfattare/writer, alltsa inte typ skirva bocker men kanske en bok och sen till idningar och sa, sa skulle vara jatte kul och fa hora lite inspiration!!!

2011-12-10 @ 01:08:56
URL: http://emeliasamuelssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0