Anna Westergren -

Sista dagen i Cali

2011-03-04 09:55:20
Känns lite, ganska jätte mycket tråkigt att behöva lämna California. Har ingen större lust att komma tillbaka till värdfamilj och livet i North Carolina igen. Men men, har haft en underbar vecka med mycket mycket skratt tack vara Emma & Krille! Det har blivit många bilder och även video, som jag ska redigera så fort jag kommit hem igen (så håll ut med bättre uppdatering, det kommer snart tillbaka igen)
Det har i alla fall varit en jätte bra sista dag, vid stranden och i Hollywood. Försökte hålla utkick efter kändisar, dom enda jag såg var Mario Lopez och Jennifer Lopez som hade LIVE show i The Grove. Hittade även Natacha Peyre inne på Zara. Annars var det ganska dött, men vad gör det. Ganska tufft med Hollywood såhär en torsdag.

Kommentarer
Postat av: Josefine

Jag vet det suger att komma hem från en sån resa, ens liv känns sjukt segt.. Men det blir bättre efter ett tag.

2011-03-04 @ 14:39:08
URL: http://yooess.blogspot.com
Postat av: karin

Men vadå?

Gillar du inte din värdfamilj?

Svara tack!

och förresten vill du komma hem till sverige igen?

kram bra blogg btw!

2011-03-04 @ 16:12:43
Postat av: eea

niceeee! :D

2011-03-06 @ 00:40:19
Postat av: sara

Har dom några bloggar?

Bra blogg btw :)

2011-03-06 @ 11:15:35
Postat av: FowZie - Felicia Aulén

http://www.bijouteriestore.com/products/leopardhuvudet-halsband

2011-03-06 @ 17:15:32
URL: http://www.fowzies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0