Anna Westergren -

Onsdag den första Juni 2011

2011-06-02 03:49:44
Har fått en fin start på den nya månaden, som förmodligen kommer bli den bästa på hela året! Så himla mycket roligt kommer hända ända fram tills Juli månad.
Idag blev det skolan igen, vilket känns ganska onödigt eftersom vi tar ett test på 4 timmar, men som man istället gör på 1 så då får man sitta där och vänta, så idag har jag alltså suttit och väntat på att skolklockan ska ringa ut, ätit äcklig pizza har jag gjort också! När jag väl kom hem byta jag snabbt om för att ta en promenad till poolen. Idag var det som mest 101 F vilket är ungefär 38 grader, och sen dessutom att sitta i solen.. puuh. Därför var poolen perfekt, poolhäng med ett gäng härliga grannar här i området. Blir nog lika svänga imorgon också!
NY, FRÄSCH DESIGN kommer upp så fort jag kommit hem!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: mammis

När du kommer till Turklandet,så kommer du inte att känna av värmen specielt mycket....HÄRLIGT...

2011-06-02 @ 11:04:40
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

vad planeras inför ledigheten ? :D nu när dagarna är röda

2011-06-02 @ 11:56:31
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0