Anna Westergren -

Sleepover at ginger's!

2011-01-31 01:36:50
Har varit borta hela helgen, vilket förklarar den snåla uppdateringen.
Det blev sleepover med ISE gänget hos Ginger i natt, och jag kan säga att det var längesen jag hade så här roligt! Mycket mat, men ännu mer dans, ja det var galet. Fram till klockan 01.00 så var det mest bara chill med film och annat, men efter det sattes musik på, allt från club musik till salsa. Har man två från sydamerika i gänget så är det väl såklart att man passar på. Jag tror vi höll igång med salsan i 4 timmar! Svettigt och mycket mycket vatten., haha så det blev 3 1/2 timmes sömn, efter det körde vi football. Hah jag är ganska slut just nu! + till det fina vädret idag! + 15 vindstilla och sol ! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0