Anna Westergren -

Lite allmänt snack sådär

2011-02-02 01:01:16
Nu är det ju så att jag är så otroligt trött nu för tiden, först för att jag måste gå upp kl 5 varje morgon, mörkt ute, kallt, och får inte i mig sån mat jag som behöver (KÖTT). I alla fall, det jag ville säga var att ikväll ska jag bara ta en dusch, plugga och sen lägga mig tidigt. Därför blir det inget mer i bloggen för ikväll, ledsen guys men jag orkar inte ikväll. MEN i morgon då ska det minsann bli fin väder här så jag hoppas och håller tummarna att jag är på lite bättre humör. Har dessutom haft lite problem med kameran men den är igång igen och det ska fotas nu kan jag lova er!
Det var någon som frågade om jag spelat fotboll tidigare, well. Jag spelade när jag var liten, annars har det varit mer liksom på skoj, eller nåt. Men jag har inga svårigheter för bollspel. Förutom bordtennis, där är jag riktigt dålig!!

och bara för att visa er, lite kul sådär, så är jag fullt igång med att måla detta porträtt av Salvador Dali och hans fru tror jag att det är (?)


Kommentarer
Postat av: mammis

det ser ut som om dom sitter fast i varandra/sammanväxta,på nå konstigt sätt...oj va djup jag blev...men så ser jag det.PUSS.

2011-02-02 @ 19:47:48
Postat av: Anonym

det ser ut som om dom sitter fast i varandra/sammanväxta,på nå konstigt sätt...oj va djup jag blev...men så ser jag det.PUSS.

2011-02-02 @ 19:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0