Anna Westergren -

Godnatt

2010-10-25 03:44:05
Klev up alldeles för tidigt, åkte direkt iväg till The State Fair, var där fram till 14.00 åkte sedan vidare till Ginger, mini Halloween party, kom hem vid 18.00, pluggat hela kvällen (och inte har jag hunnit äta någon middag än). Trött som ett as vet inte vart jag ska ta vägen, eller jo, sängen!
Har tagit en massa bilder från dagen så jag lägger upp alla bilder imorgon!
haha det är bedrövligt hur snabbt temperaturen ändrar sig, mornarna är iskalla (halsduk och jacka) vid lunch har det hunnit blivit t-shirt värme. jag vet inte hur jag ska klä mig, hejåhå!!
Godnatt på da!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Jag har en fråga angående tandställning.. Jag kmr nämligen ihåg att du har skrivit att du var tvungen att ta ur din när du åkte till USA. Jag har tänkt att plugga i USA efter gymnasiet, men jag kmr då ha tandställning. Måste man bekosta tandläkarbesöken själv då eller täcks det på någon försäkring? Eller hur funkar det? Tack på förhand.

2010-10-25 @ 14:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0