Anna Westergren -

Förlåt..

2010-11-17 23:42:57
.. min fina läsare! Men jag måste ta hand om lite personliga saker här borta nu, vilket kan leda till att det kommer att vara ganska tyst och snålt med inlägg här på bloggen ett tag framöver.
Situationen är inte så jobbig egentligen, det är bara jag som inte kan hantera det hela och det gör mig deprimerad och ja, ledsen. Och som ni kanske förstår så är det inte så här jag vill känna medan jag är här.
Jag hoppas bara att allt fixar sig snart.

Ni får ha det så himla bra, så hörs vi när vi hörs helt enkelt, haha.
Puss

Kommentarer
Postat av: sofia

hej anna! jag vet ju inte riktigt vad som pågår där borta men hoppa hoppas verkligen att allt löser sig!



bamsekram från michigan

2010-11-18 @ 00:08:55
URL: http://sofiamichigan.devote.se
Postat av: sara

hoppas de löser sig hjärtat! skype snart tycker jag, hör av dig när du har tid. puss love

2010-11-18 @ 09:31:47
URL: http://sshm.blogg.se/
Postat av: Nicole

Allt löser sig till slut ska du se! Hoppas allt går bra, och att du mår bättre snart!

2010-11-18 @ 15:52:30
Postat av: Lina Lilja

Jag vet inte vad som hänt men jag hoppas det löser sig snart och att det blir bra. Du vet vad jag var med om och skulle du vilja prata med någon som gått igenom samma sak så är det bara att höra av sig whenever. Finns på mejl.

Kram<3

2010-11-18 @ 16:38:10
URL: http://linalilja.webblogg.se/
Postat av: mammis

du ser vilket fint stöd du får från alla nära o kära.Nu är det bara upp till dej att ta tag i saker o ting.Vi tänker alla på dej nu extra mycket...och vi finns i din närhet,nästa dygnet runt ...det här klarar du av...du kan bara göra ditt bästa av det.Hörs senare..Puss Mammis.

2010-11-18 @ 18:31:01
Postat av: Daniella

Hoppas verkligen att detta löser sig för dig. Inte kul att känna sig deppig. :(

kram

2010-11-18 @ 21:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0