Anna Westergren -

Gómorning

2010-05-06 08:48:53
Att ha sovmorgon dem här sista dagarna på veckar är bättre än bäst! Även om det bara en dryg timmes längre sovmorgon så slipper man i alla fall stressa sig upp och första kanske en super bra dag. I morgon väntas en sovmorgon till antingen 12.50 eller 14.15, det beror helt på. Men ändå, hur bättre kan en fredag bli!
Sitter just nu i min säng med datorn i knät och ska snart upp för att ta tag i dagen.
Skolan blir nog som enligt det vanliga schema, inte allt för jobbig dag. Direkt efter ska jag hämta ut mitt nya bankkort, och även gå iväg och köpa lite frukt, min dagliga smoothie har blivit lite tråkig nu med bara jordgubbar. Får se vad jag hittar på!
Ha en toppen dag!
Vill bli brun nu! Ber bara om lite värme, det är allt!

Kommentarer
Postat av: FEBBS

Nej va söt du är! Och guud va underbart att börja så sent :) jag är hemma, har sån migrn, fyfaaan!



och åh va roligt att du gjorde det, hoppas du loggar in idag då :D <333

2010-05-06 @ 11:06:10
URL: http://febbs.se
Postat av: statt

sötnos !

2010-05-06 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0