Anna Westergren -

Tisdag

2010-07-06 12:36:26
Gooood Morgon, god morgon!

Idag mår jag inte allt för bra, vaknat upp med hosta, hes och öm hals. Jag antar att allt kommer nu efter en intensiv vecka på Peace. Men vad jag väl det att jag är sjuk denna gråa dag, moln och tråk väder är vad som bjuds. Så idag blir det inget (nu nyser jag också...) annat än att ligga hemma och vänta på morgondagen(!!!!)
Ska upp tidigt i morgon för att ta mig ner på stan och till tandläkaren. Där väntas det några timmars behandling, för äntligen försvinner tandställningen, ÄNTLIGEN får jag tillbaka mina tänder! Mmm det är glädje!

Nu ska jag fortsätta att lata mig och fixa ihop lite snabbmat.
Lite senare kommer det upp bilder från P&L veckan!

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej! Jag har letat efter en utbytesstudentblogg 10/11, och nu har jag äntligen hittat en bra, din blogg! Jag förstår att du inte bloggar så mycket nu eftersom det är sommarlov, men jag hoppas verklign att du bloggar mycket när du är i USA! Det skulle uppskattas :) Hoppas du får ett underbart utbytesår!! :D

2010-07-06 @ 14:10:48
Postat av: Anna

Hanna: Åh, det gör mig glad att du tycker om min blogg! Jag ska verkligen få igång allt och bli mer aktiv när jag väl fått min familj och känner att "nu är jag äntligen påväg". Det gör mig även mer motiverad att veta att någon uppskattar det man kommer att skriva sen! Ska verkligen få igång bloggen igen (:



Kram

2010-07-06 @ 23:32:33
URL: http://annakw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0