Anna Westergren -

Rooibos Jordgubb&vanilj

2010-02-07 16:29:51

Imorse när jag vaknade av att solen lyste in i mitt rum, trodde jag får en sekund att det var sommarlov. Nu under vintern kan jag sova hur länge som helst eftersom det inte finns någon sol där på morgon som väcker en. Har nog aldrig längtat efter sommar och sol så mycket som jag gör nu.
Idag har jag hunnit varit på stan ett tag, fyndat ett par tjusiga skor och fick hem två påsar rooibos te.
Har blivit en sann rooibos vän!


Lycka till te och att det fortfarande är ljust ute klockan 16.30!

Bilder på skorna kommer senare..

 


Kommentarer
Postat av: Alice

sv: När jag funderade på delstatsval så var jag faktiskt också intresserad av North & South Carolina, någonstans däromkring hade vart jätte kul att hamna!



Jag lade till dig på Bloglovin, tänkte det kunde vara kul att läsa om någon som upplever samma sak som jag... dvs att längta och längta till samma sak!

2010-02-07 @ 22:43:58
URL: http://alicewalden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0