Anna Westergren -

Hej sötnosar

2009-09-08 18:23:23
Ja, äntligen är jag hemma från skolan!
Kom för drygt 40-50 minuter sedan så jag har precis hunnit varvat ner lite. Både med mjukskläder och mat.
Att äta en hel middag när man precis har kommit hem från skolan är väl inte det bästa, enligt mig. Men slutar man sent så göra man.
Haft en väldigt skön skoldag med endast 2 lektioner. Innan det hade jag en väldigt lång håltimme så jag gjorde några ärenden på stan med mamma. Var som sakt hos polisen för att fixa pass och som vanligt blir man hemskt missnöjd med själva kortet, dock finns det inte så mycket att göra åt det.
Blev inget idekort idag, blir nog nästa vecka istället.

Anyway, var inne på Gallerian Nian (ett utav Gävles största varuhus, dock har vi inte så många och inte så stora heller för den delen, men det räcker gott och väl). Vi lunchade italiensk mat och var även inne i några affärer där jag bland annat hittade ett par snygga jeanslegging. Min första faktist! Jo, jag ligger skapligt efter i det modet men äsch jag kunde inte bryt mig mindre.
Dom var på rea, vilket jag älskar!! Så way not?!

Nu ska jag bara vila, kanske snart börja kolla på lite läxor jag har. Surprise huh ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0