Anna Westergren -

USA, men vart?

2009-10-05 19:19:32

USA är självklart, men vart ska jag ta vägen? Till vilken stat ska det bära av?
Har lite svårt att bestäma mig över vilka tre stater jag ska ge som önskemål till Explorius. Var inne ett tag på South Carolina, och jag är ganska säker på att den blir en av de utvalda. Men resten då?
Vill komma till en plats där det är hyfsad skön temperatur året runt, men jag har ändå ingen lust att hamna i Arizona. Tycker hemskt mycket om staterna i väster som Kentucky, New York m.m. Men jag annar att det blir väldigt likt sverige.
Detta är verkligen inte lätt!

Har ni kanske några förslag på en fin och trevlig stat? Skulle behöva lite hjälp! ♥

Kommentarer
Postat av: a

california

2009-10-05 @ 20:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0