Anna Westergren -

091003

2009-10-03 14:50:31
Hey all!

Äntligen har jag lite tid för att skriva i bloggen (egentligen inte, men det lossas vi inte om!)
Kan börja med att berätta att jag hade en mycket trevligt kväll igår i Antons stuga. Riktigt roligt att få träffa lite nytt folk dessutom! Jag tog det lugnt hela ikvällen, för att spara på energi tills ikväll då tema festen drar igång. Ska bli skit roligt och spännande eftersom jag inte har en aning om vad jag har att vänta mig!

Jag har i alla fall bestämt att Pippi Långstrump ska vara min stil ikväll!
Såklart att alla vet vem pippi är, vilket passar in på temat "folkkär".
Roligast kommer nog bli att se alla andra hur dem ser ut. Hoppas det inte är några mesar som bara har klät ut sig pytte. Rejält ska det vara!

Men innan allt det roliga har jag en hel hög med läxor, historia i första hand eftersom jag har prov på måndag! Jiisses!
Har ni några roliga planer för kvällen? ♥

Kommentarer
Postat av: SARAH

åh va kul med maskerad, får man kika förbi! hahah!



ha det super pippi :P



kram/SCVA

2009-10-03 @ 17:51:53
URL: http://scva.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken fin blogg du har :) Lycka till på provet ;)

2009-10-04 @ 18:01:07
URL: http://metrobloggen.se/maddekarlsson
Postat av: ANNA

fyfaan vad läskigt. Det var förut en tjej som kommenterade min blogg där hon sa att hon hette anna christina westergren men nu har jag hittat en till. Jag heter anna christina westergren. Åhh gud asså!! Tusen kramar!

2009-10-04 @ 18:28:01
URL: http://lifebyanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0