Anna Westergren -

Oh beautiful day

2009-05-01 18:10:43
Sitter just nu och blogga för fullt ute i fin vädret. Mycket bättre miljö än att sitta inne i mitt växthus aka mitt sovrum. Klockan är runt 18.00 och solen steker lika varmt mot min rygg som den gjorde vi 13.00 tiden idag. Jag bara undrar om maj månad kunde ha börjat bättre!?

Min blick svingar mellan min far som grillar till ett par härliga sommar stekar, lika så grannarna. Tyvärr verkar dom ha en aning bättre stämning då gitarr, sång och lekar pågår at their place. Men glädjen sprider sig över till oss, och pappa är på bästa humör lika så är jag! Dock försöker min pappa överrösta dom med sin musik med gamla godingar! "Akta dig nu så inte grannfejden kommer på besök!"
Oavsett hur glada jag, pappa eller mina grannar är så slår nog ingen min katt Allies skala. Ni måste väl ändå hålla med om att käka gräs är väl det bästa med sommaren?


Kommentarer
Postat av: Leia

Skönt att vara i solen =)



Kramar

2009-05-01 @ 22:59:46
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0