Anna Westergren -

090502

2009-05-02 19:26:50
Hejhej! Har inte blivit så mycket med uppdateringen idag eftersom jag har till mesta dels hålligt mig ute i det underbara vädret! Vill ta vara på värmen som kommit eftersom från och med i morgon kommer det blir sämre och sämre väder. Vi kommer åter igen täckas utav molntäcken. Så jag har passat på att solat rejält idag, och visst gav det resultat. Nu känner man sig så där fräsh igen! Kan lika gärna slänga min foundation på dirr!

Jag har också fått träffats utbytesstundeterna från Spanien idag, som kom natten till fredagen. Är lite avund på spanskagruppen som hade den möjligheten att få åka ner till mallis. Medans jag själv har franska, vilket jag ångrar att jag valde pågrund av många skäll...
Men då blickar jag framåt till gymnasiet då jag ska börja läsa spanska från grunden. Tyvärr får jag ingen meritpoäng till examen, men jag vägrar pina mig igenom franskan i 3 år till.

Tänkte nu snart svara på dom frågor jag fått i frågestunden.
Det kommer även upp en Dagens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0