Anna Westergren -

090319

2009-03-19 19:53:19
Hej bloggen! Allt bra?
Toppen med mig i alla fall, förutom att jag är lite kraslig i halsen men jag tänkte snart ta en kopp te, så då blir det nog bättre! Sitter just nu i alla fall och målar naglarna. Rött blir det denna gång. Försökte få till en snygg "fransk manekyr" men resultatet var väl sådär så jag kör på med någor enklare!

Skolan idag, ganska okej inget speciellt. Efter det stack jag och Bella ner på stan för att boka tid för klippning! Ja äntligen! Vet inte hur längesen sist jag var hos frisören, nä usch vill inte äns tänka på det.
Men det blir som sakt klippning (fräsha till det runt topparna m.m) sen dessutom lägga till lite nya slingor, ljusare slingor. Alltså om ungefär 1 ½ vecka har jag tid! Längtar att få bort allt slitet hår.             

Har lite läxor (franska) som jag snart ska sätta igång med. Är väldigt lättad över att ett prov som jag trodde skulle vara i morgon är nästa vecka! Tack,tack, tack. Behöver verkligen mer tid att plugga till det!

Nu ska jag måla klart naglarna, sedan mysa ner mig i soffan med en kopp te. ♥

Kommentarer
Postat av: JENNIE - modeblogg

tack anna:)<3

2009-03-19 @ 20:56:35
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: moa

jag tror det är detta år, för när programmet har dragit igång så är man ju inte 15 längre :) för vissa som är 15 har ju kommit in :) <3

2009-03-19 @ 21:51:30
URL: http://mei.blogg.se/
Postat av: carolina

hej!



jag såg på kenzas blogg att du kommenterat angående inlägget om h&m jeansjacka, där du skrev att det var drömjackan...



jag har en oanvänd sådan, med prislapp kvar, i storlek 34 som jag vill sälja. jag säljer för ursprungspriset på 298 kr.



är du intresserad? maila mig i sånna fall!!

2009-03-19 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0