Anna Westergren -

090625

2009-06-25 17:56:53
Hejsan! Jag var inte visst så bra på det här med att blogga, hah! Men jag slänger i alla fall in ett inlägg nu innan jag åker till min stuga, Oj vad jag har längtat! Üunderbart!
Hoppas ni mår bra, för jag är då på bästa humör! Lyckan bara stiger och stiger, får nog tack vädret ganska jätte mycket! Många varma dagar väntar nu, så man kan ju inte vara mer än ett happyface.

Mitt liv just nu är ganska chill, inte så händeleserika dagar precis men det är skönt att bara få koppla av i solen. Ja, man kan väl säga att solstolen är mitt nya hem, har stekt på ganska rejält nu. Ett synligt resultat finns det i alla fall!

Nä nu ska jag fortsätta med packningen, men jag har med mig kameran så förhoppningsvis kommer det upp bilder.
Thiing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0