Anna Westergren -

090711

2009-07-11 16:32:52
Hey guys! Allt bra med er ?
Med mig är det helt okej faktist. Tandställningen börjar redan få sin rätta plats i munen, så det tar nog inte så lång tid innan jag är helt van vid den. Eller ja mindre irriterad på den som jag var för nån dag sen. Dessutom så gör det inte ont längre utan det är liksom en kliande känsla istället, ganska störande egentligen eftersom det går ju knappast att klia bort det. 

Sitter just nu och lyssnar igenom ett par orginal låtar från för. Ja, men ni vet såna där låtar som alla kunde (kan säkert fortfarande). Lyssnar även på massor av sommarplågor vi haft genom tiderna, lite kul faktist. Då kunde man knappt lyssna på dom eftersom de var så uttjatade, men nu låter det fint i öronen igen!  

Well you must remember Save tonight - Eagle-Eye Cherry.
eller Unforgivable Sinner - Lene Marlin
 
 

Nu ska jag söka vidare på gamla favoriter. Pussar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0