Anna Westergren -

Dusch och plugg

2009-01-18 21:47:13

Hej på er! Yes, jag fortsätter med mitt pluggande. Orkar inte med matten så det får bli en franskdag idag!
Ska ta en kort paus nu så jag kan hoppa in duschen. Kan låta skönt när man säger det, men inte så speciellt när man är tvungen att göra det i kallt vatten. Respektlösa broder har väl duschat upp all varmvatten. Suck, längtar verkligen till den dan jag flyttar hemifrån, och just nu känns det som om det inte är långt kvar.
Jag kan i alla fall glädja mig åt att bror min flyttar ut till det lilla huset på gården (pappas föredetta kontor), men vi bor princip fortfarande i samma hus..
Ah, jag vill i alla fall flytta till något eget så fort som möjligt. Därför är jag så taggad på att åka till USA i ett år, få komma till ett helt nytt ställe där ingen känner dig, där man kan få börja från början! Härlig tanke!

Eftersom det tycks bara bli plugg nu tills bedtime, så blir detta nog det sista inlägget för idag.
Snart får jag mitt barnbidrag, då ska det åkas till stan och investera lite nya plagg!
Bye!

         


Kommentarer
Postat av: c

hej du, nu har jag länkat till din blogg och alt :) tack för designen!

2009-01-19 @ 07:42:11
URL: http://chricec.blogg.se/
Postat av: Malin

Svar; yäy :*



snyggo!

2009-01-19 @ 11:30:10
URL: http://hallonte.blogg.se/
Postat av: c

haha okej men jag lyckades göra den som du gjorde lite större fast då så blev bilderna suddiga så jag satte in dom på nytt. men vilka mått använde du nu (om du komer ihåg)?

2009-01-19 @ 16:07:27
URL: http://chricec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0