Anna Westergren -

090226

2009-02-26 14:25:52
Hejhej! Träningsvärken har slagit till så min dag bli nog en hemmadag. Dessutom snöar det konstant utanför mig, tråkigt, men tur nog är det så pass varmt att snön smälter bort så fort den kommit till marken. Fast då blir det bara plask och blött, så där har vi en till orsak till att jag stannar hemma.
Det är nästan som om jag bor i Forks fast det snöar hela tiden istället för regnar..

Så idag blir det till att städa, diska m.m. , eftersom min broder knappast gör något. Man kunde ju önska att han tog lite mer ansvar nu när han faktist fyller 19 år i år. Men nej, han beter sig som en 10 åring.
Men matlagningen slapp jag idag, eftersom min snälla far ringde för ett tag sen och frågade om han skulle köpa hem nå mat från MAX.
Så nu är jag mätt och glad och disken är som klar, bara städningen kvar men den får vänta lite för nu blir det några avsnitt av The Hills!



 


Kommentarer
Postat av: Ceci

Hej hej!

Gillar du inte snö? ajg har inte sett snö på ett år nu :(

svara gärna på min fråga!

vad tycker du om princessans förlovning!?

2009-02-27 @ 02:07:24
URL: http://ceci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0