Anna Westergren -

090429

2009-04-29 09:47:06
Godmorgon! Hemma från skolan idag också, men förkyldningen är påväg mot det bättre. Det är bara näsan som ligger lite efter, annars är jag som fullbordad!
Dessvärre så har jag legat på något konstigt sätt i natt då det riktigt stramar i nacken, får leta upp lite stretch övningen här på nätet.

Det som är värst med fökyldning, enligt mig, är inte all värk man har i huvudet eller i halsen och inte heller snuvan. Utan det jag mest stör mig på är att smaken blir helt förstörd. Men kan inte njuta det minsta lilla av något, allt smakar bara piss. Så går man där dagarna ut och mår illa eftersom man inte får mat i sig. Allt blir bara värre!
Som i morse när jag vaknade så var jag helt uttårkad i halsen, så jag tänkte ta ett svalkande och gott glas med apelsinjuice. Men inte var det så speciellt gott eller, nä fyfan! Till och med vatten smakar hemskt!

Åh, jag svälter snart här. Måste få i mig något fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0