Anna Westergren -

090401

2009-04-01 10:49:23

April, april!

Hej bloggen! Sitter just nu på SO lektionen med ett arbete om Pearl Harbor, alltså en fördjupning av Andra världskriget. Allt går bara bra, men just bara för att jag är mycket intresserad av både historien om flottbasen och även filmen.


Nog med det! Var som sakt hos frisören igår och resultatet vart väl hittills okej, har bara lite svårt att vänja mig vid den här jätte ljusa tonen. När jag kommit hem från skolan sen kan jag lägga upp lite bilder på det. Formen är väl den samma men det helt klart ljusare!

Första April idag, vilket innebär skämt!
Har ni varit med om något konstigt kanske helt idiotiskt skämt idag? Eller nåt tidigare år? Berätta gärna, alltid kul att läsa. Men nu måste jag fortsätta med mitt arbete, ska nämligen in på tors. Vi ses senare ! ♥


Kommentarer
Postat av: Tessan

en gång så tog jag bort sockret på ett geléhallon och rullade den i salt, och därefter bjöd moa <:

2009-04-02 @ 16:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0