Anna Westergren -

Tandställning

2008-11-22 12:51:47

Det gick både snabbt och bra. Just nu spänner det väldigt mycket i tänderna men jag har förberätt mig med Ibumetin och vatten, får se om det lindrar lite i alla fall.
Så farligt känns det inte heller, jag håller redan på att vänja mig. Mitt tal har inte blivit sämre som det oftast blir, plus att jag kan stänga munen med inte några problem. *tummen upp*
Det här blir nog inte så farligt egentligen
Det ända jag är orolig för är att nästa vecka har jag PRAO på ett cafe och om jag fortfarande är sjuk och har mycket spänningar kan jag ju inte komma.. Men halsen och febern jag haft känns mycket bättre!
Min dag framöver blir nog väldigt lugn. Det var menningen att jag skulle träffa några kompisar och ha kul, men det blir nog tyvärr inte av. Förlåt men jag vill inte smitta ner någon.
Just nu ska jag bara ta det lungt och kolla på tv tror jag.
Jag hör nog av mig lite senare.  puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0