Anna Westergren -

Då var det dags

2008-11-22 10:00:53
Det är lördag, och alla ni som läst tidigare i bloggen vet nog vad som kommer hända idag.
Tandställningen ska på!
Jag är ganska nerövs, mest rädd för att det ska göra så ont sen att jag kommer att ha problem att äta. Jag håller tummarna på att det blir bra!
Kameran är borta igen .. Så jag ska försöka hitta den så kanske några bilder kommer om, men bara kanske.
Detta kan bli så chockarande för mig att jag helst bara vill gömma mig under en sten. Eller så blir det helt enkelt bra!
Kl. 11.00 bär det av till tandläkaren. Det kommer väl ta drygt en timme, har ingen anning men jag tror det går snabbt!?
Usch , jag babblar på för mycket, jag är nervös med andra ord.
Aja , jag uppdaterar efter besöket. hugs

'det kommer att gå bra'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0