Anna Westergren -

Lokal Tv

2008-12-08 15:32:07
Japp, regionala tv var på skolan idag. Jag och en till vart intervjuad, och de ställde frågor om skolan som har en hel del problem just nu... Allt är bara överdriver det som händer just nu, mycket att ta upp så jag låter bli. Annars ni som bor i gävleborg och verkar lite nyfikna kan kolla på 1.an klockan 19.15. Jag tror de lokala börjar då.
Jag kan varna er i förre väg att hela denna vecka kommer vara fullproppad med läxor för mig, så jag vet inte om jag hinner uppdatera så ofta. Men åtminstånde ett inlägg per dag! Jag har en hel del redoviningar: franska, so, no-prov, bilduppgift som ska vara inlämnad på fredag (har inte äns påbörjat den) , matte-prov (kanske) Ja, ärligt talat är jag inte helt säker på vad vi har..
Lucia träningen gick bra, fast en drös tjatar och misstycker hela tiden. Ganska drygt eftersom vi har så lite tid på oss. Luciatåget kommer att hållas på fredag för skolan, ska bli kul!
Jag har helt glömmt bort att handla julklappar. Det är så svårt att veta vad alla önskar.. Men snart får jag pengar igen, så då blir de till att julhandla!
Nä nu måste jag börja me läxorna. Ska även ta något varmt och gott för min hostiga hals.
Sköt om er! puss

Kommentarer
Postat av: Olivia

18.10 var det ;) Usch, jag såg hemsk ut - tänker gå med en påse över huvudet ett tag framöver nu ..

2008-12-08 @ 22:16:29
URL: http://oliviamoi.blogg.se/
Postat av: malin

snälla rösta på mig Malin på glamour.se/bloggduellen, vore toppen!

2008-12-09 @ 15:38:51
URL: http://vidnamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0