Anna Westergren -

Closet

2012-07-18 01:40:41
Två dagars projekt här hemma, en ny garderob!
Så himla skönt att äntligen få ordning på kläderna som tidigare har hängt tillsammans på samma hängare, legat i kassar eller i min fotölj. Min tidigare såkallade "garderob" var hemsk så det är en underbara lättnad att få allt organiserat, även om det är några små detaljer kvar. Det känns så fräscht och hela rummet känns som nytt, det luktar till och med nymålat bara för ett par nya möbler. Som jag sa till min mamma, att nu kommer det faktiskt bli roligt att städa rummet haha, för äntligen kan resultatet bli rent och fint istället för att det fortfarande ser precis ut som innan.
Fått något rus att börja en helt ny blogg? Men jag vet inte om jag vågar lämna denna. Men skulle det inte vara skönt med något helt nytt, en helt ny början?

Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad mycket kläder du har! har följt din blogg sedan din USA-resa, roligt! :D

2012-07-23 @ 12:20:01
URL: http://enligtmyself.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0