Anna Westergren -

Mitt liv, kommande 5 åren

2011-10-09 13:54:51
Ser mig själv som en mycket målinriktad person, och vet vad jag vill göra med livet. Dock är det lite svårt när det kommer till utbildning och vad jag vill jobba med. Men tills jag har kommit på det så sysselsätter jag mig med lite annat.
Kom hem från USA i början av sommaren, och var tvungen att gå om ett läsår här hemma. Vilket betyder att jag har två år kvar i skolan till studenten. Efter dessa två år åker jag till Australien ett år som AuPair. Sen var det meningen att jag skulle studera vidare, men nu har jag bestämt mig för att ta en kurs som reseledare med Ving, och på det sättet få resa ännu mer. Så får vi ju inte glömma praktikplatsen nere i Italien nästa sommar. Vilken härlig planering!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter underbart!

2011-10-09 @ 17:09:11
Postat av: Twins

ha en bra kväll =)

Postat av: tilda

Låter underbart! Kan du inte berätta lite mer om Italien? Vad ska du jobba som, hur länge du ska vara där? osv :)

2011-10-09 @ 20:24:56
Postat av: Amanda

Måste bara säga att jag har läst din blogg under hela tiden i USA då jag förberedde mig själv för att bli utbytesstudent och jag sitter nu i Iowa, och jag har ungefär exakt samma planer som du. au pair efter skolan och reseledare efter det! tyckte bara att de va lite kul ;) ha de bra!

2011-10-10 @ 03:37:10
URL: http://amandaaborg.blogg.se/
Postat av: Amanda

Läste också din blogg som utbytesstudent och nu sitter jag i Ohio. Har också funderat på att åka som både Au Pair och Reseledare! Resa är verkligen bland det bästa jag vet så jag är nästan säker på att jag kommer göra något av de, ev. plugga utomlands.



Tack för en superbra blogg!

2011-10-10 @ 16:41:37
URL: http://amandasusa.blogg.se/
Postat av: Erika

Åh, ska du åka på feriepraktik, vad avundsjuk jag blir! Det har jag också gjort. Trieste i Italien var hur underbart som helst! Se till att åka en sväng till Slovenien och Venedig också! :)

2011-10-11 @ 10:39:01
URL: http://erikahej.blogg.se/
Postat av: DAISY

Det där låter ju helt underbart! Skönt att vara målmedveten. Dessutom så är det grymt kul att uppleva nya länder på riktigt, och inte bara på charterresor :)

2011-10-11 @ 10:55:22
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0