Anna Westergren -

Update från Florida

2011-04-17 22:56:35
Ville bara uppdatera lite om hur läget är just nu. Befinner mig hos Marks bror John i Tampa, har idag varit nere vid stranden bränt sönder rygg och fötter, och har även besökt IKEA, ätit svenska köttbullar och köpt hem allt som du kan hitta i svenska matbutiker. Typ. Haha sitter just nu och dricker påskmust, höll nästan på att svimma hur gott det var!! Fick även hem Marabou, Ballerina kakor, chokladbollar, Bilar m.m.
Blir chillkväll här eftersom vi ska upp tidigt i morgon bitti för att sedan åka iväg till Orlando, och Disney World!
Har en del bilder att visa er, men jag väntar lite med det. Kanske hinner jag lägga upp det senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Måste säga att jag verkligen gillar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-05-10 @ 14:54:11
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0