Anna Westergren -

MARDI GRAS! Gårdagens Tema

2010-10-15 13:00:01
Mardi Gras, kanske veckans tråkigaste tema. Men det beror mycket på att det är någon fransk/amerikans tradition som jag aldrig har hört talas om.
För övrigt var dagen helt vrickad, speciellt sista perioden som fick mig liksom "WHAAATAA???!!".
Aja, tror inte att den här dagen kommer att bli mindre konstig...
Ett exempel från igår: Jag pratade med en 15-årig kille på bussen för en vecka sedan, detta var alltså första gången. Sen igår så började han prata med mig igen, och sa någonting om att han gillade mig och ville hemskt gärna lära sig svenska. Sen har han tjatat om att ålder spelar ingen roll när han frågade om jag vill gå ut med honom. Liksom hjälp, vem är du?! Jag förklarade kanske tusen gånger att jag INTE var intresserad, men han gav inte upp....

Aja, det händer så himla mycket konstigt nu att jag själv inte ens hänger med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0