Anna Westergren -

Ändrade planer!

2010-10-02 13:37:40
Idag skulle jag egentligen ha en helt fri dag från allt, ingen kyrka och inga andra aktiviteter. Men det blev ändrat.
Ska om en timme åka iväg till krykan... MEN det kommer att finnas massor av gratis mat och efter allt snack om gud så kommer Mark skjutsa oss till Crabtree Valley Mall! Jag vet inte hur länge jag har velat att åka dit!
Här finns allt från Forever21, H&M, Hollister, V. Secret, Sephora, Mac cosmetics m.m. Så där ska jag få spendera 4 timmars shopping medan Mark och Mary roar sig med sina kyrk grejer.
Förlåt mamma, inge skype idag men kika in i morgon runt 3 tiden för dig, då har jag säkert vaknat.

Ska försöka ta lite bilder eller något när vi kommit till Crabtree, så att ni får se hur det ser ut.
Ha det bäst! Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

låter som en mysig shoppingdag hörredu! c:

2010-10-02 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0