Anna Westergren -

Airmail hem till svearike!

2010-10-21 22:32:13
Nu har jag äntligen fått iväg mitt stora paket till familjen.
  • Personliga meddelanden
  • Johans tavla (sooom jag dumt nog glömde att knäppa kort på att så att ni fick se, får be Johan göra det när den kommit fram!)
  • Farmors överraskning!
Förväntade mig att det skulle bli en massa krångel eftersom det skulle skickas iväg till sverige.. Men det var bara två papper som skulle fyllas i, betala och sen var det klart! Trevliga gubbar som jobbade där på postoffice. Typsikt lantigt, ett litet hus, 3 anställda som luktade kaffe och whiskey, nä men vad vet jag.
Blir nog fler airmail väldigt snart! Kul med post ju!

Kommentarer
Postat av: mammis

jag förstår piken,ditt paket avgår denne helg.Puss Mammis.

2010-10-22 @ 18:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0