Anna Westergren -

Fredag

2010-03-19 16:06:03
HELG!
Nu fan ska jag bli frisk, och det ska ske ikväll. Tänker inte ligga hemma och snora hela helgen...
Mitt huvud är inte okej, så det blir inte så mycket i bloggen idag. Inte för att det annars brukar va så mkt(höh).
Orkar inte skriva (undantag för detta) utan tittar och mumlar istället., därför kommer det snart upp ett yttligare videoinlägg.

Den är absolut inte det roligaste och vackraste att titta på. Men det sket jag fullständigt i. Ville bara medföra en liten hälsning från lilla mig om mitt glamorösa liv med sallads tilltugg.

BYE

Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

det suger att vara sjuk! hoppas du blir frisk snart! :)

2010-03-19 @ 19:01:34
URL: http://heeneley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0