Anna Westergren -

Ursäkta, för dålig uppdatering

2009-09-15 19:32:18

Har varit upptagen hela dagen med att göra naturkunskapen som ska vara klar på tors. Tänkte göra lite nytta även om jag är hemma och är sjuk.
Apropå sjuk, doktor besöket i morse gick jätte bra. Det visade sig att jag inte åkte på någon hemsk influensa eller halsfluss utan bara en rejäl förkyldning, bara och bara är det väl inte men frisk kommer jag bli!
Fick dessutom göra blodprov i fingret, brukar vanligt vist inte vara så farligt men den här nålen var seg, så nu kan jag knappt nuda det område dom tog provet just för att gör så ont.

I alla fall, så mår jag förövrigt ganska bra i huvud och näsa, dock ska halsen fortfarande krångla med nå konstiga blåsor (inget allvarligt enligt doktorn, men ont gör det!!) och hosta. Men ska nog orkar mig till skolan imorgon ändå!

Sitter just nu med natrukunskaps boken i knät, svarar på en hel del frågor om ekologi. Orkar inte förklara var det är (även om det är en utav frågorna), så om ni är intresserade får ni söka fram fakta själv ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0