Anna Westergren -

Upptagen onsdag

2009-09-23 21:17:30

Vill först be om ursäkt för min dåliga uppdatering! Men jag har tyvärr inte haft någon tid alls att sitta framför datorn. Har haft sysslor hela tiden, del vis läxor (som vanligt).

Har i alla fall fått tagit mig en rast från allt nu ett tag, kollat lite på Idol och ska nu hoppa in i duschen innan True Blood börjar. Jag förmodar att detta blir dagens sista inlägg dessutom. Är så himla trött att jag säkert kommer däcka i säng direkt efter tv - titten.

Blir en kort update nu. Men ville bara få det sagt att jag fortfarande är här och vill egentligen lägga ner mer tid på bloggen, har tvärr inte tid. Bloggen är som sagt inte prio ett!

Säger sovgott nu, så hör ni nog förmodligen lite mer av mig imorgon ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0