Anna Westergren -

Lunchtime

2009-09-17 12:56:49

Hej igen! Har håltimme nu, så jag passade på att åka hem en snabbis och äta lite rester från gårdagens.
Får också lite tid till att sitta här!
Men sak iväg till skolan snart igen och ha sista lektionen som är två timmar, samhällskunskap. Hoppas på fler diskutioner idag också, roligast att få prata än att sitta och skriva eller läsa.

Efter det åker jag förmodligen direkt hem. Har fortfarande en del arbeten som måste göras och ska in i morgon, så det få bli en pluggdag idag också..
Men eftersom bloggen fyller år ska jag givetvis lägga ner tid här också! Ska bland annat göra en lite resume om hur mitt år har sett ut, och vad mina tankar runt det är. Tyckte det vore lite kul att få läsa!



btw, skolfotot gick förmodligen helt lyckat! kändes bra i alla fall.

Pusspuss ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

SNYGGING! <3

2009-09-19 @ 21:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0