Anna Westergren -

Vilka är dessa människor, och hur har dem fått tag på mig?

2009-09-26 22:54:53

Blev ingen riktig blogg-dag det här, men man behöver såklart lite upphåll från datorn också vilket jag fick idag.
Har varit under dagen med familjen hos faster och firat både henne och min mamma. Blev en himla mycket onyttigheter, men det hör ju till. Nu känner jag mig mest trött och uppstoppad (av all mat), så jag ska nog bestämt gå och lägga mig snart. Lägga mig och läsa!

Skit samma!
Ovan var bara onödig fakta om dagen, nu till själva rubiken!
Händer det er ofta att när ni sitter inne på msn så kommer det upp en förfrågning om en ny kontakt som addat dig, fast med ett jätte konstigt (och förmodligen utländskt) namn som knappt går att utala? Låt oss säga en vilsen, liten 13-årig pojke från Brasilien (detta har faktist hänt mig) som precis addat dig. Eller kanske en creepy 24-årig från Turkiet?

Visst, jag godkänner deras förfrågan, för att få reda på vilken det är som står bakom det riktigt konstiga namnet.
Ingen har sagt att jag behöver prata med dessa personer, dessutom så förvinner dem från listan lika snabbt som dem kommit.
I alla fall, det jag vill komma fram till är att jag aldrig har riktigt förstått vart ifrån dessa människor fått min hotmail? Försöker lista ut det, men kommer inte på något vettigt svar.

Har det hänt er någon gång också? ♥


Kommentarer
Postat av: josheena

haha, ja det var någon kille från Kenya som sa att han hade en kompis i Gävle som han fårr min msn av men sen så fråga jag av vem och då sa han ett namn som jag aldrig hört förut x')

2009-09-26 @ 23:25:57
URL: http://jkam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0