Anna Westergren -

Det får fan räcka nu

2009-09-11 11:06:54
Kom hem från skolan för drygt en timme sedan, upptäckte att huvudvärken hade satt igång och rethostan var framme igen. Så tar en ledig dag för att vila upp mig, har dessutom helgen på mig att bli frisk. För nu fan ska jag bli frisk!
Orkar inte bli väckt av att jag själv hostar eller att knappt kunna andas med min igen täppta näsa.
Den här veckan har varit min 4.de med hostan och nu är jag förkyld med snuva, huvudvärk och halsont.
Men som sakt jag orkar inte längre!

4 veckor med ett ständigt hostande är allt för lång tid.
Så nu när jag har 3 dagars ledigt ska jag se till att använda min medicin väl och såklart dricka mycket vatten.
Detta måste få ett slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0