Anna Westergren -

090927

2009-09-27 11:07:22

Godmorgon bloggen!

Sitter just nu och äter chips från gårdagens filmkväll har vid datorn, det bara blir av reflex att man äter när den står precis framför en. Men jag ska snart sätta mig ner med naturkunskap-plugg och fixa sedan lite mat innan jag och mamma åker för att fönstershoppa lite datorer. Känner att jag behöver lite koll på vad jag ska köpa hem sen, blir nog avbetalning av nå slag. Har inte orken till att vänta i några månader tills jag fått ihop drygt 4000 kr.

Det är så mycket annat jag måste lägga ner pengarna på, till exempelvis håret! Jisses, verkligen dags att gå till frisören. Lägga till nya slingor och klippa topparna!
Sen vill jag också ha en ny kamera eftersom min är drygt 3 år gammal, och har helt enkelt gjort sitt!
Dessutom behövs det mycket nya höst/vinter kläder till garderoben, så ja, det är mycket som sak köpas.

Pengarna får jag på onsdag då jag dessutom har studiedag! Perfekt planerat ♥


Skulle vilja ha en färgglad dator som t.ex. dessa ovanför från Dell. Inte för skrikiga färger, mer naturella!
Men,men, det är insidan som räknas! 


Kommentarer
Postat av: elina

annars finns det ju alltid internetsidor där man kan beställa ett "omslag" till datorn:P så istället för gul, röd osv så kan man få en personlig bild:)

2009-09-27 @ 12:23:20
URL: http://elinalatin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

den rosa <3

2009-09-29 @ 17:44:26
URL: http://beeccss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0