Anna Westergren -

090926

2009-09-26 10:31:15

Godmorgon!
Förlåt för den dåliga uppdateringen igår, men var upptagen hela dagen med först en långskoldag, middag och möte. Så idag ska jag svara på kommentarerna som ni skrivit och fram för allt lägga upp lite bilder på vad paketet innehöll. Jag kan säga redan nu att jag bev riktigt besviken..

Hade det riktigt trevligt igår på föreningsmötet/ Runa mötet, men mer kan jag tyvärr inte säga.
Vi höll på i drygt 4 timmar, så jag min hemfärd var runt midnatt. Men som sagt, det var mycket trevligt!

 


Jag funderar på att åka och kolla på en laptop, inte köpa men fönstershoppa så att man vet på ett ungefär vad man kan köpa. Kanske har ni något bra tips på bärbara datorer?

Ett som är säkert är att jag ska på födelsedags.. vi säger fest (kalas låter barnsligt, och party det ser jag mer som en vängrej med lite vilda innehåll). Alltså födelsedagsfest!

Sen kommer då kvällen. Vad ska man hitta på då?
Det får vi se då, men jag helt klart öppet för spontana idéer!

Vad har ni för planer idag? ♥


Kommentarer
Postat av: L i N A .

hihi ja det får vi hoppas :) jag ska bara tat lugnt i helgen :)

2009-09-26 @ 10:39:01
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej va bra :)

ja lägger t dej nu men bloglovin är kosntig så de kmr synas om ngn timme typ , men lägger du oxo t mej nu direkt? <3

2009-09-26 @ 10:54:16
URL: http://baraeemmys.blogg.se/
Postat av: tessan

om du vill ha ett tips när du ska köpa något dyrt så kolla på www.pricerunner.se eller prisjakt.se, så kan du jämföra och se vilka som är bättre :D

2009-09-26 @ 17:59:48
URL: http://thereseglad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0