Anna Westergren -

090925

2009-09-25 07:01:31
Godmorgon, godmorgon!

Har börjat dagen med att läsa lite uppdaterade utbytsstudenters bloggar, dom har tex lagt in nya videor och bilder. Usch, det får mig att längta ännu mer! Har redan bestämt nu att jag ska göra många videoklipp när jag väl är där, kul att kolla på längre fram!

Just nu sitter jag och dricker te, som jag verkligen hoppas på ska hjälpa min hals. Har inte haft ont i den på hur länge som helst, men både igår kväll och nu idag känner jag av att det svider och ömmar när jag sväljer. Ska ta en värktablett och hoppas på att även den hjälper!
Ska nu snart börja packa ihop lite gympakläder och alla mina böcker. Lär också börja fixa mig själv snart!

Jag är annars på super humör! Det är trots allt Fredag och helgen väntar.
Läskigt nog så går både helgerna och veckorna otroligt fort! Dem bara svissar förbi. Känns som det är jul snart?!
Njaa, men nästan. Halloween är först, oohhh jag älskart!

Vi hörs senare!
Ha en bra dag allihopa ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0