Anna Westergren -

090918

2009-09-18 07:12:16

Godmorgon bloggen!

Har en lång dag framför mig, med ingen håltimme utan bara ett gäng helt onödigt långa raster!
Får kolla till om datorsalarna är lediga då så kanske man kan slinka in där och få in ett inlägg eller två.
Ska också vara med på gympan för första gången. Har jämt varit sjuk så på sätt och vis ska det väl bli roligt och se vad vi göra, men att göra det har jag ingen lust med. Vi ska dessutom vara ute, kaaalllt! och jag har fortfarande ont i halsen!
Aja, får ta det lugnt helt enkelt!

DET ÄR FREDAG! Borde egentligen få stå överst, för hur skönt är det inte med helg?!
Att äntligen få sova ut. Tyvärr burkar helgen gå läskigt fort, även veckorna. Är på ett sätt skönt, då jag vill att detta år ska gå så fort som möjligt. Men ändå, tid och tid. Men vill göra så mycket man kan, eftersom livet går snabbare än man kan tro. Usch, hemskt att tänka på sånt. Vill att det ska vara får evigt, eller ja till en vis gräns.

Nog om saken! Så börja klä på mig och i övrigt fixa till mig.
See you later ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja absolut! Livet rullar som vanmligt haha själv? :)

2009-09-18 @ 09:26:17
URL: http://wlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0