Anna Westergren -

090910

2009-09-10 07:07:08
Godmorgon allihopa!

Jag önskar jag kunde säga, Yeees! Idag känner jag mig friskare än någonsin! Men då skulle jag ljuga, eftersom förkylningen i hals, näsa och praktist taget hela kroppen är kvar. Dock verkar huvudet vara helt OK, men jag förväntar mig en dunkande värk senare idag.

Vad positiv jag låter, men det är svårt att tänka glada tankar när man varit sjuk så länge. Inget vill bli bättre, antingen lite mindre eller ännu värre!

Idag har jag ingen sovmorgon och slutar för den delen ganska sent. Tack och lov har jag en håltimme vid lunch tid, så jag kommer antingen hem eller så får jag höra med Felicia hur hon ska göra.
Har sammanlagt 4 lektioner idag, inte så farligt. Men så himla drygt när dom ska vara i 2 timmar som våran samhälls lektion. Men det är trots allt vad min linje, samsam går mest ut på. Att diskutera om samhället.

Gud vad jag känner att mina texter blir tråkiga..
Är det något speciellt ni vill veta om mig så kanske jag kan ta upp det i ett inlägg. Skulle vara kul att få lite nya idéer!  Ska börja fixa mig nu, men vi ses antingen vid lunch eller så blir det när jag har slutat. Pussar ♥

Kommentarer
Postat av: C I T Y C A T S - NOWNA & NATASCHA

Hejsan!

Vill du bli veckans blogg? & få en länkning en hel vecka? Anmäl dig då här och visa dig bland våra 5500-9000 läsare / vecka :D



Kramar / CityCats

2009-09-10 @ 07:45:07
URL: http://citycats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0