Anna Westergren -

090908

2009-09-08 07:45:04
Godmorgon bloggen!

Idag var det meningen att jag skulle ha veckans skönast,slappaste skoldag med mycket ledighet. Men nu har jag upptäckt att det är en massa saker jag måste fixa.
Jag skulle egentligen haft en ledighet (vilket jag till vis del har nu också, men i alla fall) mellan en tid som jag är osäker på (ska på möte nu på morgonen) fram till 13.20. Under tiden tänkte jag åka hem och bara vila, just vad jag behöver. Är så himla sliten nu för tiden!
Men i alla fall så visades det sig att jag måste iväg till polisen för att fixa nytt pass, även fixa ett nytt idekort som jag sedan ska fixa på banken. Jag är ganska så osäker på hur lång tid detta kommer att ta, men en stor del av min ledighet.
Aja, det måste fixas!

Kommentarer
Postat av: statte

låter som en skön dag iaf ! bli bjuden på mat på stan av morsan är aldrig fel =D

2009-09-08 @ 16:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0