Anna Westergren -

090901

2009-09-01 08:23:33
Godmorgon bloggen!

Hade sovmorgon idag, själv är jag inte så duktig att ta vara på den tiden och få sova ut. Tycker det är skönt att få komma upp i tid ändå utan att behöva stressa sig igenom morgonen, blir en dålig start på dagen!
Har bara en lektionen nu, Engelska, sen en hål timme mellan 11.00 - 13.20 så då ska jag passa på att åka hem och äta samt blogga lite. Sedan återstår det mer skoltid fram till 17.00, matte och bild. Så jag överlever nog!

Har nyss ätit frukost, så ska börja fixa till mig nu. Men vi hörs snart igen. Pussar ♥

Jag nu på morgonen - Fortfarande trött och sliten från natten, hostar sönder lungorna snart. Medicinen har inte givit något resultat än..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0