Anna Westergren -

090325

2009-03-25 07:07:32
Hej alla söta! Vaknar upp pigg idag eftersom solen lysser! Men tyvärr är det fortfarande iskallt ute och det kommer knappast smälta bort nå snö idag i alla fall. Jag vaknade upp ett konstigt sätt idag. I stället för att vakna av väckarklockan så precis innan larmet gick så lät det som om nån knäppte med fingrarna precis intill örat. Och tydligen så funkade det, för jag flög ur sängen. Men å andra sidan ska jag inte klaga eftersom om jag vaknar snabbt så är jag pigg resten av dagen typ. Härligt!

Speciellt bra att vara pigg nu när jag har eng - nationella idag, direkt på morgonen.
Jag hoppas att det går bra, eftersom eng är tyvärr är ett av de svaga ämnerna, i alla fall i den skiftliga och hörliga vägen. Men när det gäller muntlig så bara sprutar det ut ord från mig! Men ändå att sitta där och prata och veta att allt det man säger betygsätter hon. Såklart att man blir nervös då och får inte ut det man vill ha sakt..

Klockan 14.00 är det doktorbesök för att ta lite prover, sedan därefter har jag träning men jag skulle tro att jag hinner lägga in ett inlägg där i mellan!
Ha bra dag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0